Krabbeteppe til Kasper!

22 Feb

I helga hadde Kasper, nevøen min, navnefest. I den anledning ville jeg lage ett krabbeteppe. Jeg begynte for en god stund siden, men som alltid med meg blei jeg ikke ferdig før i siste lita ( altså klokken 23.00 dagen før..)! Det gule er forsiden, med båndbiter som muligens er intr. å leke med for en liten pjokk. Blir man lei av den gule, så er det en mer guttete bakside som også kan krabbes på!

This slideshow requires JavaScript.

2 kommentar to “Krabbeteppe til Kasper!”

  1. Wenche Hauger 25/02/2012 kl. 10:07 #

    Kjempesøt!
    Likte at du har to sider…. 🙂

    Og jeg kjenner meg igjen, med å sitte med arbeidet helt til siste minutt!!
    Bedre sent enn aldri kanskje??

    🙂

    • apolkadot 25/02/2012 kl. 14:42 #

      Ja det er jo det.. merkelig at man aldri skal klare å få ut fingern og bli ferdig i god tid i forveien!!

Legg igjen en kommentar

